08 Januari 2008

Taon Baru...............apanya yang baru.............???

seth........akirnya uda 2008 neh.............cuma..........selaen bgadang2 doang bwat ngerayain ganti taon, kayaknya ga banyak yang beruba juga tu............begitu gw masuk skola aj, ketemu orang2 busuk sekelas lagi, musti tahan ama baunye dah bwat kurang lebi stenga taon lagi, hahahaha........en yang emang uda gw pikirin dari libur, guru2 yang sebelonnye uda gila (guru fisika khususnya....), bukannye tobat di taon baru mala minum baygon (mungkin...sapa tau kan.....), otaknye makin miring aje tuh.....Ngajar koq gitu2 aje..............murid uda bego jadi autis......bentar lagi kanker otak kali......mungkin taon baru cuman di kalender aje kali ye, yang ancur mah tetep ancur, yang bego makin bego, en tentunya yang keren makin keren (gua dong.......)

Di luar skolah.......ada bta (Bau Tai Anjinkh......), ya ga jau beda dah ama skola.............kelas gw pindah ke kelas E skarang (Dulunya A) gara2 nilai TO yang 37 (lagi, sama ama to pertama gua.....) emang gw masi parah kalo nembak. 12 soal bio yang gw jawab, cuman bener 2, masi untung ga muntah darah yang meriksa to gw, bener2 ngasal...............


O iye, liburan kemaren gua juga sempet daptar les nyetir (yoi dah.nyetir onta balap maksudnye, di Camel Racing Co.)..............ga lah, gw daptar di hanulia jalan Basuki Rahmat, deket skola gua. Parah dah itu tempat...Pertamanya gua daptar di situ biar ada temen, Dhennys, yang lagi mao daptar les nyetir juga, die ga mao jauh2 tuh katanye.....Abis daptar (sekitar tanggal 26-29, lupa gua...), gua kira langsung blajar, tau2nye musti nunggu ampe tanggal 2 januari kemaren....Abis nunggu ampe gua jadi ganteng (emang uda daridulu si, tapi yah lu tau dah....), tanggal 2 gw dateng dah, untungnye langsung dapet, en mulai dari hari itu dah di jalanan mayat2 tak dikenal mulai bergelimpangan..................ga seindah itu si............pokoknya cukup keren dah itu mobil2 hanulia yang soluna (warna ungu) ama avanza (warnanye putih) gua bawa tiap hari, soalnye udah perna ngrasain nyium pinggang gerobak, pantat motor, ampe mulut truk ampir gw samber, untung aje dengan reflek kilat gua bisa gua hindarin smua itu..........kaga sih itu mah gara2 instrukturnya juga ada rem ama kopling jadi manusia2 idup itu bisa terhindar gua hajar pake bemper...........

sejau itu dah idup gua sejau ini..............makin ancur aje kan.................nasib2 taon baru ga brasa...rasanya cuma kayak kentut yang lebi panjang dari biasanye.............jadi kebelet bab gua...........udah ah.........bye smua.........

Tidak ada komentar: